Ak chcete, môžete prejsť priamo do sekcie oficiálnej pomoci AliExpress kliknutím na tento odkaz. Niekedy sa pri prehliadaní AliExpress môžeme stretnúť s chybami a chybami. Ako každá webová stránka, je možné, že obsahuje zastarané odkazy alebo sa stránka upravuje, aby sa pridali nové funkcie. Jedna zo správ, na ktorú sa nás najčastejšie pýtate, je „neautorizovaný účet“ alebo „OOPS! Zdá sa, že váš účet nemá oprávnenie na zobrazenie tejto stránky“, čo sa môže objaviť kedykoľvek, napríklad keď sa pokúsime získať prístup k detailu jedného z našich nákupov alebo keď sa pokúšame zaplatiť za nákup.
Ak ste túto správu pri prehliadaní AliExpress nikdy nevideli, možno vás bude zaujímať, kedy sa objaví. Zvyčajne sa zobrazuje pri prehliadaní AliExpress na vašom počítači, pretože túto chybu sme zatiaľ v mobilnej aplikácii nevideli. Zvyčajne sa objavuje v nasledujúcich situáciách:
Ale ako každá iná chyba, môže sa objaviť kedykoľvek inokedy, keď nakupujeme na AliExpress. Čo to znamená, že môj účet nie je autorizovaný? - Riešenie Keď sa zobrazí táto správa, je normálne, že máme obavy: prečo nie je náš účet autorizovaný? Bol náš AliExpress účet zablokovaný? Keď sa zobrazí táto správa, nemusíte sa znepokojovať, pretože sa pokúšame získať prístup k akcii AliExpress, ktorá si vyžaduje registráciu. Hoci sa naša relácia môže na pravej strane javiť ako prihlásená, táto správa nás informuje, že nie sme prihlásení alebo že stránka nezistila prihlásenie…
Preto existuje niekoľko spôsobov, ako tento problém vyriešiť. Najrýchlejším a najefektívnejším spôsobom, ako tento problém vyriešiť, je pristupovať na AliExpress cez mobilnú aplikáciu, kde sme sa s týmto problémom doteraz nikdy nestretli. Ak to nie je možné, budeme musieť postupovať podľa nasledujúcich krokov. Začneme tým, že skontrolujeme, či sme sa prihlásili pomocou nášho účtu, a ak sme tak naozaj urobili, ukončíme a znova vstúpime s našimi údajmi. Potom budeme musieť prejsť do sekcie, ktorú sa pokúšame skontrolovať manuálne, bez opätovného načítania chybovej stránky. Ak toto všetko nefunguje, ďalším krokom by bolo vymazanie súborov cookie a vyrovnávacej pamäte nášho prehliadača a vyskúšanie iného prehliadača. Vyzerá to ako klasická odpoveď, ale tieto chyby sa mnohokrát objavia, keď je v našom počítači uložených príliš veľa informácií z týchto dvoch stránok. Ak toto všetko nefunguje a potrebujeme sa urgentne dostať do tejto sekcie AliExpress, môžeme to skúsiť s iným zariadením (ak sme na počítači, skúste z mobilnej aplikácie a naopak). Ako vidíte, je to chyba, ktorá nám dá prácu a je možné, že mnohí z vás to všetko vyskúšali a chyba stále nie je vyriešená. V takom prípade, a ak to nie je príliš naliehavé, vám odporúčame počkať niekoľko hodín, pretože na stránke sa niekedy môžu vyskytnúť chyby alebo interné problémy. Toto je niečo časté, najmä pokiaľ ide o predaje, ako je 11.11, kde sa milióny používateľov pokúšajú o prístup k platforme a servery sa zrútia, čo uľahčuje ďalšie problémy a chyby na stránke.