CZ EN HU

Vrátenie peňazí

GARANCIA VRÁTENIA PEŇAZÍ

Sľubujeme vám vrátenie peňazí, ak položka, ktorú ste dostali, nie je taká, ako je popísaná, alebo ak vaša položka nebude doručená v lehote ochrany kupujúceho. Peniaze môžete získať do 15 dní po ukončení procesu reklamácie. Táto záruka dopĺňa a neobmedzuje vaše zákonné práva ako spotrebiteľa, ako ich poskytujú všetky povinné zákony a nariadenia platné v krajine vášho bydliska.

V tomto článku budeme diskutovať o rôznych spôsoboch platby dostupných na AliExpress, aby ste si mohli vybrať ten, ktorý najlepšie vyhovuje vašim potrebám – pokiaľ ho má predajca aktivovaný vo svojich možnostiach platby.

1. Kontaktujte predajcu

Prejdite do histórie objednávok a vyberte položku. Prediskutujte problém s predajcom a pozrite si možné riešenia.

2. Požiadajte o vrátenie peňazí

Ak po kontaktovaní predajcu nemôžete dosiahnuť priateľskú dohodu, jednoducho vzneste nárok otvorením sporu do 15 dní od doručenia vašej objednávky alebo po uplynutí lehoty na potvrdenie prijatia balíka (ako je uvedené v podrobnostiach vašej objednávky).

3. Získajte peniaze späť do 15 dní

Väčšina predajcov vám však vráti peniaze do 15 dní; ak sa to nevyrieši, môžete kontaktovať AliExpress zo stránky s podrobnosťami o objednávke a eskalovať svoj spor.

Bezplatný návrat

Predajcovia, ktorí ponúkajú službu „Vrátenie zadarmo“, budú mať na stránke podrobností o položke ikonu „Vrátenie zadarmo“. So službou "Free return" (Vrátenie zadarmo) máte 15 dní (okrem dátumu včasného doručenia), aby ste sa rozhodli, či si chcete položku z akéhokoľvek dôvodu ponechať alebo vrátiť, pokiaľ bude nepoužitá, nevypraná a v pôvodnom stave. – komplet s originálnym obalom, visačkami atď. Je to jednoduché a rýchle:

1. Jednoduché

Vráťte položky lokálne a jednoducho:

  1. Získajte návratový kód alebo štítok,
  2. Počkajte na službu vyzdvihnutia od dverí k dverám alebo odneste balík na určené servisné miesto
  3. Nakoniec počkajte, kým miestny sklad potvrdí prijatie vášho vráteného balíka

Pri otváraní sporu nezabudnite vybrať "Return goods" (Vrátiť tovar).

2. Rýchle

Peniaze vám budú vrátené, keď potvrdíme prijatie vašej vrátenej zásielky, ktorá spĺňa podmienky na vrátenie.

Položky budú spracované v miestnom sklade, namiesto toho, aby boli odoslané späť do krajiny pôvodu predajcu (napr. Čína).

3. Rozsah služby

Nie všetky krajiny majú službu bezplatného vrátenia. V súčasnosti medzi podporované krajiny patria pevninské územia USA, Kanady, Austrálie, Spojeného kráľovstva, Francúzska, Španielska, Nemecka, Ruska, Južnej Kórey, Saudskej Arábie, Spojených arabských emirátov, Talianska, Holandska, Poľska, Brazílie a Izraela.

Položky budú spracované v miestnom sklade, namiesto toho, aby boli odoslané späť do krajiny pôvodu predajcu (napr. Čína).

4. Poplatok za vrátenie zásielky

Vrátenie balíkov prostredníctvom určeného miestneho spätného servisného miesta alebo prostredníctvom služby vyzdvihnutia z domu do domu je bezplatné.

Tip: Môžete využiť iba jednorazové bezplatné miestne vrátenie pre jednu objednávku. Ak zadáte viacero žiadostí o vrátenie v rámci objednávky, môžete využiť bezplatnú službu miestneho vrátenia iba raz a ostatné žiadosti o vrátenie môžu naďalej využívať službu miestneho vrátenia, ale budete musieť uhradiť náklady na spiatočnú dopravu na určenú miestnu adresu vrátenia. Zvážte preto spoločné vrátenie produktov, aby ste sa vyhli plateniu dodatočných nákladov na dopravu.